"ממשלה שהתעמרה בלומדי תורה, דינה שתעבור מן העולם"

גואל ועקנין No Comments on "ממשלה שהתעמרה בלומדי תורה, דינה שתעבור מן העולם"
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שאמש (שני) הסתיימה פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו עם השר לפיד בפיצוץ, הבוקר הגיב ח״כ מאיר פרוש ואמר כי "ממשלתו הרעה של נתניהו בפרפורי גסיסה אחרונים".

לדבריו, "ממשלה שכל רצונה היה להתעמר בלומדי תורה ובציבור החרדי, דינה שתעבור מן העולם. העובדה שהממשלה מתפרקת היא כתוצאה מכך שאינה יכולה לתפקד יותר, ואינה קשורה לדיל עם החרדים, כפי שלפיד ולבני מנסים לצייר, כחלק מקמפיין השנאה נגד הציבור החרדי".

אמש הגיב יו"ר סיעת ש"ס אריה דרעי: "אני קורא לכל ראשי הסיעות להתכנס לאלתר ולהגיע להסכמה על מועד קרוב ככל האפשר לקיום הבחירות. אזרחי ישראל זכאים לממשלה חברתית שתפעל למענם ולא נגדם. ש״ס תעמוד על דרישות הברזל שלה בכל ממשלה שתקום. 1. 30 ש״ח שכר מינימום. 2. ביטול מע״מ על מוצרי יסוד".

ח"כ משה גפני אמר כי "אין כל ספק שיאיר לפיד ינסה בכל דרך להעביר את הכדור התקשורתי לחרדים ולטעון שפרש בגלל דיל עם החרדים אבל לא נאפשר זאת. החרדים לא במשחק הזה. לפיד נכשל בתפקידו, ונתניהו יאכל את העוגה שבישל בברית עם לפיד ובהדרת החרדים מהממשלה".

ח"כ ישראל אייכלר אמר כי "יש לפטר מיד את שר האוצר ושרי "יש עתיד". אם לא יפוטרו לפני פיזור הכנסת אנחנו ניקלע לתקופת "ממשלת מעבר" כשאין יוצא ואין בא. שרי "יש עתיד" ינסו להתנכל ולהתנקם לילדי ישראל בחינוך החרדי. לפיד ימשיך להרוס את הכלכלה ולהעדיף את העשירים תומכי "יש עתיד", על חשבון הזוגות הצעירים והעובדים החיים משכר מינימום".



0 תגובות